
خسته و سر در گمم...کل برنامه های زندگیم بهم ریخته!دیگه هیچ شوق و زوقی به این زندگی کوفتی ندارم!کل انگیزه هام سرکوب شده!...خیلی وقتا فک میکنم همه کسایی که رابطه دوستی داشتن هم ممکنه به اندازه من گند زده باشن و کج رفته باشن ولی چیزی بروز نمیدن! .خدا هیچ کس رو شرمنده خودش نکنه!!....لکه پوستیمم شده یه ماجرا حالا باید در به در بگردم ببینم به چه کوفتی الرژی دارم بدبختیش اینجاس که دکترا میگن برا خاطر استرس و واکنش عصبیه که اینجور شدی ولی من قوس تر از این حرفام با چن تا شکست از پا نمیفتم... +چقد ایکس شع...
ادامه مطلب